sholgersson

Alla inlägg den 10 april 2014

Av Sofie Holgersson - 10 april 2014 20:58

Morgonen började rikigt segt. Dottern sovit oroligt och gråtit mycket.. jobbigt värre frågade henne vad hon drömt om och hon mins inte, när jag berättade att hon varit ledsen så säger hon att jag har drömt. Dessa goa ungar.
Lämnade henne tidigt för att hinna en sväng till Karlskrona för lite bassängträning. Så skönt med värmen. Blev en kaffe med fam petersson innan jobbet och gan även sminka till liket (jag ).
Jobbet idag har varit okej. Skönt att inte alla dagar är lika lite dana mycket variationer finns man måste gara alert nästan i alla fall.
En fråga jag fick idag som jag började skratta inombords åt. Sa till att inte sitta på bordet., men om man ligger över hela bordet är det okej då?? Ungdomnar är snabb tänkta i alla fall:) jag trivs med att jobba med eleverna även att de testar mig just nu...

Finns lite roligt på dörren. Inne i Personal rummet :)
När dotten blev hämtad blev det en sväng på ner kaffe hos Marie.
Lyx på hög nivå.
Hemma är det bara fisen och jag då mannen saknars stort oxh spenderat många nätter bilen denna veckan.

Dottern är nöjd hennes harar var utanför och två red förbi en svart och en brun häst....
kramar
Nu kryper vi ner helt slut..

Presentation

Mitt namn är Sofie Holgersson och jag är 35 år. Här får du läsa om mig och mitt liv som mamma. Hur jag inte ger/gett upp. Utan blivit starkare :)
En kamp mot mig själv och min egna vilja! Där jag bestämmer.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards