sholgersson

Alla inlägg under juni 2023

Av Sofie Holgersson - 24 juni 2023 11:54

För mig är det fullt ös hela tiden så kroppen hinner inte alltid med mina svänger.
Att vara ensamstående och har en unge med all den viljan går inte alltid ihop.

I söndags förra v drog hon dit med elsparken i 20 km i timmen som tur gick det bra men känslorna inom en annan var hemska.
Hon ringer och fråga har vi ett första hjälpen kit i nästa anda säger hon jag svimmar...
Hon har skarpt sig ordentligt en lätt hjärnskakning men inget värre.

Sen har den sista tiden på jobbet varit fullt ös med studenter och sommar fester.

I torsdags rymde moa och jag och tog in på hotell i grannbyn över natten det var skönt doc obekväma sängar, verken moa eller jag orkade med allt folk så film på hotellrummet var vad vi uppskattade.

Igår blev det en stund hos Amanda och alla på campingen.

Gudmor drog sitt stå till stacken och dansa så glatt med Alicia runt stången med alla andra :)

Nu blir det bara chilla och njuta av dagen för det behövs oxå.
Kan bli lägga sig på en badstrand och jobba på brännan.

Av Sofie Holgersson - 12 juni 2023 22:23

Tiden springer iväg och allt sker på en och samma gång <3
Den 9 juni 2009 blev jag mamma till en liten oskyldig tjej som fick namnet Moa <3

Hon blev 14 år och mycket har hänt och min lilla är en fjortis nu mera <3
Imorgon slutar hon 7;e klass och ännu mer mot sin egna väg hon vandra.

Samma dag 223-06-09 tog min underbara svägerska studenten samt förlovade sig med min lilla bror som inte är så liten <3

Samt Moas farbror tog studenten och Moa var där och firade medans en annan jobbade för fullt med att få ut studentmaten till alla beställningar.

Så den 9 juni är många glädjes dag.

Jag tog studenten 8 juni för 16 år sen hur är det möjligt jag är ju bara 25 :)

Presentation

Mitt namn är Sofie Holgersson och jag är 35 år. Här får du läsa om mig och mitt liv som mamma. Hur jag inte ger/gett upp. Utan blivit starkare :)
En kamp mot mig själv och min egna vilja! Där jag bestämmer.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2023 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards