sholgersson

Alla inlägg under november 2016

Av Sofie Holgersson - 23 november 2016 01:12

Tankar som snurra håller mig vaken. Jag fundera på vem är jag och vad vill jag uppnå med mitt liv?
Hur kan jag göra för att uppnå visa saker m.m varför har ja hamnat i detta vägskäl var kommer vägen nu att leda. Många tankar är det som kommer. Försöker bara skriva för jag skall kunna släppa allt och sova en stund.. hur kan man ändra livet, hur kan man jobba fram det positova?? Hur/vem är jag vad finns på insida /utsidan?

Ja som jag skrev tankarna är många finns många frågor men måste lära mig hitta svaren. Livets utmaningar är inte enkla men vägen är krokig på något sätt ta man sig fram..
God natt

Av Sofie Holgersson - 17 november 2016 11:38

Den 16 november 2011 var första besöker för mig i uppsala det var då jag hade konsultrådgivning med läkaren.
Som faktist förändrade min syn på livet och gav mig ett hopp igen på ett annart sätt.

Nu har 5 år senare varit i samma stad igen denna ggr själv. Gått längs gatorna och fönstershoppat m.m
Tagit vara på mig själv med egentid de lux.

Denna resan blev ett nytt vägakäl för mig nu är det dax att fundera på mig själv. Vem är jag och vad vill jag nu uppnå mer med livet.
Mina mål för 5 års sedan är redan uppnåda och klarat det med bravu.
Nu behövs det nya :)

Fått lite kvalitets tid med min syster. Så glad att vi har den kontakten med varandra.

Nu sitter jag på arlanda och skall åka tillbaka till verkligeheten och allt vad det innebär.

Dax att tänka om och sätta upp nya mål med livet <3

Av Sofie Holgersson - 12 november 2016 17:34

Ta ett djupt andetag. Landa i dig själv behöver alla göra.
Livet är fullt av kurvor visa är skarpare visa är lättare. Men man lär sig något på hela vägen.

Dax att hitta mig vem är jag egentligen och vad vill jag.
Förändringar är inte alltid negativa.

Va rädd om vad ni ha och ta INGEN för givet.
Ha en bra lördag på er!

Presentation

Mitt namn är Sofie Holgersson och jag är 35 år. Här får du läsa om mig och mitt liv som mamma. Hur jag inte ger/gett upp. Utan blivit starkare :)
En kamp mot mig själv och min egna vilja! Där jag bestämmer.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards