sholgersson

Alla inlägg under december 2023

Av Sofie Holgersson - 11 december 2023 05:36

Det har hänt massor sen sist :)

Det stoltaste är nog att Moa blivit gudmor till en liten Dio.
Amanda och Mathias har fått en son i sommar och det är deras son Moa är gudmor till <3
Så egentligen kan man säga vi har fått en bebis de är ju som min extra familj :)

Sen har här varit fullt upp barn och familjen.

Kärleken har aldrig varit bättre. Jag har fått en större familj med 3 bonus barn och det är helt underbart.

Doc även tråkigheter som bortgångar har slagit oss hårt 3 inom väldigt kort tid i vår familj..

Det var bland de tuffaste på länge mycket på samma gång och känslor som slog undan en.
Tur där att man har stödet från sin familj.


Inget långt inlägg denna gången med något i alla fall <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Mitt namn är Sofie Holgersson och jag är 35 år. Här får du läsa om mig och mitt liv som mamma. Hur jag inte ger/gett upp. Utan blivit starkare :)
En kamp mot mig själv och min egna vilja! Där jag bestämmer.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2023
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards