sholgersson

Alla inlägg under juni 2018

Av Sofie Holgersson - 28 juni 2018 21:17

Idag är det verkligen sommar ute.
27 grader var det till och från.
Så avnuta lite sol har det blivit och grillat.

Jag fick sådan underbar dag fick ut och styra lite leveranser ut på öarna. Så fint men så drtgt med alla som skall ligga och fis köra förstår frustrationen hos chaufförerna ibland.

Men så underbart att få chansen att vara där ute vid havet.
Så kul med alla dessa variationer. allt från dator jobb till, produkt hantering, leveranser kundkontakt nya utmaningar varje dag. <3<3<3

Mitt fina halsband kom idag så nöjd.

Ne imorogn blir det slå de kloka ihop och komma på 1000 frågor inför semestern så jag fixa detta :)
Även idag blev det klart innan året slut flyttar PT till större lokaler. spännande att jobba på ett växande företag.

Nu blir det lite tv inann sängen för att kl 4.30 är det dax att träna igen.

Av Sofie Holgersson - 27 juni 2018 22:04

Moa har redan slutar klass 2 och till hösten börjar hon klass 3...

Var tog tiden vägen. liten tjej blir verkligen jätte stor. I 2:e klass har hon lärt sig så mycket, fått bättre flyt i sdin läsning och kan ge sig på svårare texter hinner även med att läsa viss text på tven. Vissa ord Engelska kan hon oxå. Samt har vi en smart allmänbildad tjej som har ett sådant bra och fånga upp nya saker. 

 

Sommaren började för Moa med dagsläger på fritids där de åkte iväg och spenderat dagarna uteomhus vid en sjö och badat och lekt. Så kul när de gör ett sådan bryt för barnen. 


Midsommar var himla kul med massa skratt och både nya ansiken och gammla.

             

Lilla calle hade cverkligen saknat oss när vi kom hem.

 


Jag trivs rätt bra med mitt liv som det är just nun finns en del att jobba med men det som är bäst måste jag bara säga är.

Att få äran att vara mamma till dennna godingen och följa hennes resa genom livet som en förebild.

Det största uppdraget i mitt liv. 

 

Jag fick tillbaka min bästa vän. Jag är så stolt att få kalla han min man. Du gör mig hel och framförallt du kan göra mig galen. Men du har alltid trott på mig och givit mig en extra pusch.

Du betyder allt för mig.

Tillsammans är vi helt enkelt bäst. 

     


Jag får jobba med mitt drömjobb så glad att jag vågade hoppa på chansen. Att ingen dag är den andra lik är så kul. Att få känan sig behövd och att få känna att man faktiskt hjälper andra är så grym känsla. 


Det jag sakanar är att ta hand om mig själv i kost och träning. 

Planera lite mera så man har mera förberätt. Tror jag måste ta tag i det så jag känner att det med flyter på  5/7 dagar  i alla fall. 

  

Hoppas ni får en bra kväll. kl 04,30 ringer klockan dax för träning nu är det slut på latsidorna.    

Av Sofie Holgersson - 22 juni 2018 06:17

Mycket händer och tiden går för fort.
jag har hunnit fylla 30 och detta firades med nära och kära.
tack alla för allt<3
Från kramar till fina presenter.
även Chaplin firade mig de hade köpt tårta till lilla mig. blödig fia blev helt rörd <3<3
kollegor firades mig dagen till ära och blomsterbud väntade hemma från min älsksde man. Mamma bjöd på hämt mat Kina fick det bli.

Sen har jag gått över från provanställning till mammavik för en kollega så härligt att jag vågade hoppa på :)
Ett jobb helt i min smak dagliga kundkontakter, problemlösare få lärar mig nya saker. Så jag ksn nog med tiden oxå bli en PT inom städning.
Ett jobb där jag känner jag växer och trivs.

Moa har hunnit fylla 9 min lilla plut blu bara större..
9 års dagen spenderades på barnensgård med klassen.
sen firade vi lite hemma. helgen efter blev det cyberzone och diskobowling och leklandet.
sen kvälksfika med släkten.

Min bror och svåger har tsgit studenten.
bägge två har jobb efter så jätte grattis till er bägge.

Moa hsr slutar 2 an och har nu somnarlov.
nästa termin väntar nya fröknar och nya utmaningar.

lite text mer bilder :)
Ha det bra och en skön midsommar på er <3<3<3

Presentation

Mitt namn är Sofie Holgersson och jag är 35 år. Här får du läsa om mig och mitt liv som mamma. Hur jag inte ger/gett upp. Utan blivit starkare :)
En kamp mot mig själv och min egna vilja! Där jag bestämmer.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards