sholgersson

Alla inlägg under juni 2020

Av Sofie Holgersson - 21 juni 2020 08:06

Sommaren har kommit, Moa har gått på sommarlov och jag har 5 dagars sem varje v..
Förra veckan fyllde en liten tjej 11 år och blev även 5:e klassare.
Pga omständigheterna så missade jag när min dotter och hennes kompis sjöng och spelade på skolavslutningen.
Men fått se film på det så dukigta. De satt på skolgården och övade i början av veckan och det gick jag se live när de gjorde <3<3

Ganska sjukt hur fort tiden går. Varit mamma till den underbara ungen i 11 år.
Hunnit med att fira henne har vi med gjort med grannarna på gården, hemma kalas med släckt och vänner.
Så hennes sommar har börjat kalas bra<3 <3 <3
Kläder, pengar, presentkort, googel högtalare m. M har hon fått.

Midsommar har vi haft och den var i min smak inget planerat med tider utan det blev grannarna som var hemma som samlades på gården för lite mat och jätte trevligt umgänge.
Moa och jag band kransar för att kunna vara extra sommar fina <3
Sen gick vi och doppade Moa i en poolen <3

Tillbaka hemma anslöt sig massa andra grannar på gården blev lite grillning och barn spelade kubb. Även jordbubbar och grädde<3 <3<3
Så skönt att sitta och lyssna på musik och njuta av att bara vara här och nu.
Kul att vi har en sådan underbar gård att vi vill samlas och sätta oss ihop man vet aldrig vilka som kommer utan det märker man.

Ha en fortsatt fin söndag på er <3 <3 <3

Presentation

Mitt namn är Sofie Holgersson och jag är 35 år. Här får du läsa om mig och mitt liv som mamma. Hur jag inte ger/gett upp. Utan blivit starkare :)
En kamp mot mig själv och min egna vilja! Där jag bestämmer.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2020 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards