sholgersson

Alla inlägg under april 2021

Av Sofie Holgersson - 2 april 2021 07:40

Ja detta har varit en spännande månad med massa hjärnsläpp de kan man lungt säga..
Men samtidigt så utmanande och spännande.

Jobbet!
Att börja nytt jobb var jag rädd för en period för det var inte det jag ville. Men allt har en mening och att hamna med Monica och Anette på veteranpoolen är ett riktigt spännande kapitel <3
Massa goa veteraner som vill jobba och telefonen ringer för fullt.
Vi tog en tur i den nya bilen genom blekinge och sa hej utomhus till veteranerna massa skratt och glädje kom den dagen. Så härligt att se så pigga arbetsvilliga veteraner.

Så tiden bara springer fram och nya utmaningar hela tiden:)

Moa växer så det knakar...
Så blev en dag med henne att uppdatera garderoben då hon knappt hade nått att kunna ta på sig.

Ännu en träningsutmaning har jag gått igenom och vilka resultat. Kul med utmaningar då gör jag bättre ifrån mig på måndag dra vi igång igen.

Grannen vägg i vägg och jag har funnit varandra. Så kul och samtidigt kan vi bara vara <3

Så mars har flutit på massor av saker har hänt och vi hittat på massa mer saker.

Tack alla som gratulerat mig till den nya tjänsten och tack till er som förgyllde våran mars månad.

Presentation

Mitt namn är Sofie Holgersson och jag är 35 år. Här får du läsa om mig och mitt liv som mamma. Hur jag inte ger/gett upp. Utan blivit starkare :)
En kamp mot mig själv och min egna vilja! Där jag bestämmer.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2021 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards