sholgersson

Alla inlägg under maj 2019

Av Sofie Holgersson - 10 maj 2019 18:28

Ibalnd bevhöver man bara pausa livet och fundera på vem man är och vaad man vill med livet.

För någon v sen sa min kropp stopp till allt. Det tog helt enkelt stopp och mycket hände på samma ggr. 

Det skrämde mig ganska rejält och fick mig lite att stanna upp. Jag är inte superman och kan göra allt. Jag kan vara här och nu och ta dagen för vad den är och vad som händer. Just nu flyter jag på lite för stunden och det absolut svåraste försöker bli lite ego och tänka på mig själv och göra det jag vill. 

Ändå harjag dåligt samvete att jag inte räcker till och gör inte tillräckligt. Jag är för mån om alla andra runt mig och mig själv är inte lika vikigt.

Men det är fel för jag är vikigast av någon annars orkar jag inte finnas för alla andra..

 

DAX att ta hand om Sofie lite. 

Av Sofie Holgersson - 5 maj 2019 22:12

Livet är allt annart än enkelt. lättare att lyssna och ge andra råd än lyssna själv.
Dax att skärpa sig nu är hälsan viktigare än någonsin.
Men ändå en dag i taget.

Jag skall förgylla min vardag mina dagar med det som får mig att må bra.

Vill man vara där så är man där. Jag måste sluta dömma mig själv. Jag är den jag är och antagligen gillar man det eller få det vara.
Finns bara en Sofie och den måste jag själv vara rädd om. Jag måste hitta min balans igen så jag orka genom hindren oxå.

Börja med att skapa ett hem som man vill komma hem till. Daniel får bara anpassa sig han har ju lastbilen om det blir för mycket rosa :)

På jobbet finns Moas pyssel som pryder så fint och PT färgen ocå som hon sa <3

Min flicka så underbar du är och sådana stunder med dig kommer det lätt bli fler <3<3<3
Nu ladda vi om för en ny vecka <3<3<3

Presentation

Mitt namn är Sofie Holgersson och jag är 35 år. Här får du läsa om mig och mitt liv som mamma. Hur jag inte ger/gett upp. Utan blivit starkare :)
En kamp mot mig själv och min egna vilja! Där jag bestämmer.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards