sholgersson

Alla inlägg under augusti 2017

Av Sofie Holgersson - 22 augusti 2017 19:48

Så var allt igång igen med skolan,jobb, träning m.m

Nu är det nedräkning till Skåne tryck show dov händer det lite innan dess.. Blir en ny Uppsala resa med en op inplanerad. Lite smått nervös men det går bra hoppas jag.

Mina underbar systrar har varit hos oss oxå :)

Njuta av dagen och leva här och nu <3 <3

Ta hand om er där ute

Av Sofie Holgersson - 22 augusti 2017 19:44

Idag började moa hela 2:e klass tiden bara springer iväg.

Doc var hon lite orolig om hon inte skulle klara av klass 2... vilka funderingar hon har ibland.
Nu får vi se vad 2:e klass har att erbjuda för Moa :)
Hon var nöjd med första dagen och det är a och o :)

Av Sofie Holgersson - 8 augusti 2017 21:06

Jag har kommit in i ett helt underbart team som ger så mycket glädje :)
Detta känns toppen att inte bara hittat kollegor utan ett helt tema.

Dessa två har varit mina bästa vänner Idag :)
Skönt att ha de nära till hands.

Moas vitaminer kom idag så nöjd tjej som blev så glad att hon blev :)

Ha en god kväll på er!

Av Sofie Holgersson - 6 augusti 2017 21:03

Imorgon drar jag igång min kickstart på 9 dagar med C9!

 

Jag skall göra en kickstart för att rensa kroppen lite och vill bli av med lite sötsug. 

Jag skall lägga grunderna för att få chans att må bättre och kanske se bättre ut oxå kan bli en bonus :)


C9 är ett program som kan hjälpa dig att kickstarta din resa mot ditt hälsosammare du. det är effektivt, enkelt att följa ger dig verktygenn du behöver för att starta din förändring idag. 


Du kommer må bättre och se bättre ut. du kommer dig lättare och få mer energi i takt med att du bevisar att du kan kontrollera din aptit och ser hur din kropp börja förändras :)


med  90dagars nöjd kundgaranti med :)


Är detta något som låter intressant kontakta mig för mer info!

Av Sofie Holgersson - 6 augusti 2017 20:24

Semsetern lider mot sitt slut ovh det har varit en svensk sommaar på hög nivå.

Vår semester har innebärt mycket.

En flytt för mig och Moa vi har nu blivit Kallingebo igen.

   


handboll i Åhus där Moa fick spela med killarna och kom till 1/8 dels final som de kämpade:)


 

En skånetripp med svärfar med familj :)

     


Lunch med svärmor med familj :)


 


Pizza mys med mina föräldrar och syskon :)


 



Köpt nya Tavlor som bara är så vi :) blev bättre än trott <3


  


Fått njuta en helg på balkongen :) att bara kunna sitta där i solen har varit så skönt.


  


Fått upp synen och insett att med stora drömma kan man komma långt :) Nu skall det siktas på och kämpa ut i fingerspetsarna :)


 


Det tuffaste som hänt dennna sommar är att vi har blivit lämnad med en enorm sakand av 

Lennarth Vår lilla gammelmorfar som Moa sa <3

Nu är han ihop med sin käraste igen nu är han ännu en av våra skyddsänglar. 

Att säga farväl till dig var tufft saknar dina historier när du berättade så mycket intresant för oss. 

Du har verkligen fått en stor plats i mitt hjärta och du kommer vara grymt saknad. 

Moa skulle önska sig något men det gick inte hon ville gammel morfar skulle leva <3

Tack för att du släppte in mig och älskade mig för den jag är Lennarth.

<3<3<3


 


Så mycket har hämt denna sommaren men en sak ta hand om varandra man vet aldrig när det är för sent och då är det för sent. 


Presentation

Mitt namn är Sofie Holgersson och jag är 35 år. Här får du läsa om mig och mitt liv som mamma. Hur jag inte ger/gett upp. Utan blivit starkare :)
En kamp mot mig själv och min egna vilja! Där jag bestämmer.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards