sholgersson

Alla inlägg under juni 2021

Av Sofie Holgersson - 10 juni 2021 18:35

Då var dagen passad som hon tjatat om när hon med får fylla 12.
Dagen började med parket och både Daniel och jag där <3
Bästa presenten enligt mig var 2 spikar och en tegelsten. Innan hon fattade. Hon har fått 2 hål till som hon ville ha.

Sen blev det frukost och grannen kom in smygandes och sjöng en fin morgon sång <3
Sen laddade hon mentalt för triatlon i skolan. Hon var lite nervös men så stolt över samtalet om hur hon kämpat sig till 2:a plats.

Malin hade ett super fint blomster bud till henne och min kollega fixade glassen till henne <3

Vi fick även hämta ut hennes nya glassögon så nöjd.
Sen blev det sushi och hänga på ekenäs en sväng.
Där hon även mötte gamla laget och fick träna en sväng med dem innan moster kom och det blev bad

Så nöjd unge med insatsen i skolan <3 <3 <3 och så stolt mamma till henne.

Av Sofie Holgersson - 8 juni 2021 22:09

När Moa kröp i säng nu så sista meningen var sista natten som 11 åring <3

Sjukt att i 12 år har du förgyllt mitt liv varit min drivkraft och min enegi.
Du är så stor för din ålder och jag är så glad för all tid jag får spendera med dig underbara barn.
Du gör mig så stolt som får ha titeln som din mamma <3

Du är fin som du är
När du står med mig här
Gör dig inte en massa extra besvär
Utan var den du är och så ska du få se
Du är värd allt som livet kan ge
Varje liten sak som du gör
Varje litet ord som jag hör
Får mig att förstå att en vän som är så
Är det finaste någon kan få
Sprid glädje och du får dubbelt upp
Älska och du förstår

Du är bäst Moa

Presentation

Mitt namn är Sofie Holgersson och jag är 35 år. Här får du läsa om mig och mitt liv som mamma. Hur jag inte ger/gett upp. Utan blivit starkare :)
En kamp mot mig själv och min egna vilja! Där jag bestämmer.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2021 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards