sholgersson

Alla inlägg under juli 2017

Av Sofie Holgersson - 29 juli 2017 21:52

Jag skall köra igång en kickstart på 9 dagar. Minska sötsuget och få hälsosammare vanor och "mitt hopp är att bli piggare".
Genom att kroppen inte få i sig allt skit så blir man piggare på sikt tror jag.


Är just du sugen på att också minska sötsuget få hälsosammare vanor.
Hör av dig till mig skall jag berätta mer :)


Av Sofie Holgersson - 21 juli 2017 19:21

Vi har stått vid varandras sida i så många år vi har kämpat genom allt och lite till.
Du är pappan till mitt barn <3
Tillsammans har vi blivit starkare än någonsin.
Vi har fått kämpa genom många tuffa månader men vägen ledde oss ihop igen och det känns bättre än någonsin.
Det är nog meningen med livet att vi skulle bli vi igen och så blev det.
Vi har gått genom en tuff resa med allt där emellan men kommit fram till att tillsammans är vi bäst.
Jag känner mig stark och trygg ihop med dig.

Vi finns där för varande och det är set viktigaste <3<3<3

Du är inte bara min bästa vän utan även min man Daniel! Du är mitt en del av mig <3<3
Tillsammans är vi allt och ihop är vi världens bästa familj <3

Nu är det leva och njuta till max som gäller <3<3<3

Presentation

Mitt namn är Sofie Holgersson och jag är 35 år. Här får du läsa om mig och mitt liv som mamma. Hur jag inte ger/gett upp. Utan blivit starkare :)
En kamp mot mig själv och min egna vilja! Där jag bestämmer.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards