sholgersson

Alla inlägg under juli 2020

Av Sofie Holgersson - 26 juli 2020 21:49

Livet bjuder på mycket man måste bara lära sig uppskatta det runt om oss.
I onsdags blev det en spontan tripp till k-na och bara njuta av vakta vämöparken och lyckå slottsruin

Moa har varit med mig hos en kund vi har så underbart med miljön och naturen.

Har även varit en tur till Öland och kollat in läget.

Sen blev det vår årliga tripp med fam Kangas. Detta året blev det även en övernattning.

Mycket häftigt och härliga platser i Skåne har vi hunnit med och mycket träning i skogen har det blivit. Här har man idag värdens träningsvärk i magen och låren efter ett besök på nimis i Skåne. Den baken var inte att leka med. Men så trevligt och kul har vi haft.
Så kul att fått se så mycket. 103 mil i bilen blev det totalt och många skratt och mycket servärdigheter.

Av Sofie Holgersson - 3 juli 2020 07:51

Fick av en vän häromdagen denna låten skickad till mig. Och kan inte annat än säga att det kom en tår längs kinden<3<3<3
Att någon äns tänker så om mig<3<3<3

Det finaste någon kan få. (Molly sanden)

Du är fin som du är
När du står med mig här
Gör dig inte en massa extra besvär
Utan va den du är
Också ska du få se
Du är värd allt som livet kan ge
Varje liten sak som du gör
Varje litet ord som jag hör
Får mig att förstå att en vän som är så
är det finaste någon kan få
Alla har något bra
Nåt som andra vill ha
även om det inte känns så var dag
Det är upp till dig
Och även till mig
Att se till att allt ordnar sig
Varje liten sak som du gör
Varje litet ord som jag hör
Whoah
Får mig att förstå
Att en vän som är så
är det finaste någon kan få
Sprid glädje och du får dubbelt upp
älska och du förstås
(Varje liten sak som du gör)
Yeay
(Varje litet ord som jag hör)
Oooo
(Varje litet ord som jag hör)
Får mig att förstå
Att en vän som är så
är det finaste någon kan få
är det finaste någon kan få

Tack älskade du du vet vem du är.

Presentation

Mitt namn är Sofie Holgersson och jag är 35 år. Här får du läsa om mig och mitt liv som mamma. Hur jag inte ger/gett upp. Utan blivit starkare :)
En kamp mot mig själv och min egna vilja! Där jag bestämmer.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards