sholgersson

Alla inlägg den 3 april 2014

Av Sofie Holgersson - 3 april 2014 21:15

Natten har varit jobbig är genom förkyld och ont i bihålorna så niferx är min bästa vän. Jag känner att glassögonen spänner över näsan gör ont vid ögonbrynen och utåt. Har fått huvudvärk och näsan rinner som en kran, så pass att till och med ögat rinner...
Fina jag gråtandes i ena ögat. .

Man ligger här hemma och tycker lite synd om sig själv. Har en helt undebar dotter som till och med rullar ner i fönatrena för att mamma sin inte skall gråta:/
Med rätt näsapray har huvudvärken börjat lätta och vi har fått lite gjort. Tagit fram allt smink jag har sålt som fanns i källaren tagit kort på det som skall säljas av och börja lägga ut det på nätet. Moa har även för första ggr fått testa själv sminka sig

Mamma var här med lite fika:)
Uppskattas alltid när det kommer med fika.

Sen började vi rensa i lådorna i hallen nu vill jag få bättre koll på allt.
Känner mig nöjd men med blixtrande huvudvärk nu så tänker jag försöker släka dem blå ögonen ihop med en sovandes värmande flicka. ??

Ibland inser man vad man har och har svårt att visa uuppskattning på saker och ting. Känner mig väldigt klyvd så mycket jag vill ändra men mig själv och så jädrans svårt. Jag har så svårt att kunna be om hjälp utan i stället börjar jag tjurig och säger att jag har ont jag vill så gärna gömma mig istället för att innan jag hamnar i den sitsen säga till be om hjälp. Jag kan själv.
Jag har lärt mig att en man inte kan gissa vad man vill utan man måste tala klar språk ibland.
Jag kämpar vidare god natt nu..

Presentation

Mitt namn är Sofie Holgersson och jag är 35 år. Här får du läsa om mig och mitt liv som mamma. Hur jag inte ger/gett upp. Utan blivit starkare :)
En kamp mot mig själv och min egna vilja! Där jag bestämmer.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards