sholgersson

Alla inlägg den 8 april 2014

Av Sofie Holgersson - 8 april 2014 20:21

Första dagen på karl-oskarskolan.
Dagen har varit obsaverande, jag har fått lite rundvandring kring skolan. Träffat ett litet antal elever, blivit mycket tid då man bara oobsaverat allt möjligt. Hur folk går olika skor, färger på skor, om folk är uppmärksama eller ej. Fler elever har sagt hej än personal. Ett stort plus i kanten till yngre generationen. Däremot respekten till dem som är äldre har en del ungdomar lite svårt för. Det märktes lite på sättet man blir bemött. Men en dag i taget så kommer kanske ett förtroende för mig bland elevrna oxå växa fram. Lite personlig elevkontakt har hag fått:)
Så man har obsavertat sitvationen mest idag och spanat in läget. Annars har det tyvärr inte hänt så mycket annart på praktiken. Hoppas att man kan få lite mera jobb än bara slita på stolarna. För de var inte så sköna för min kropp.

Så väl hemma blev det soffmys med min mormor en sväng. Hennes kar har hjälpt oss att få till vattnet som inte fungerat i badrummet uppe. Så nu kan man spola kallt vatten i kranene jippi.
Känns bra med att få ve om hjälp för att avlasta daniel lite. Han jobbar så mycket som han gör. Ikväll är det lyx han skall slita på sängen hemma:)
Nu blir det värmefilt i mängder och hoppas värken i magen lätta känns som någon går mig på nedre delen av magen. Inte specielt skönt.
Men varför skall det vara lätt.
Ha en trevlig tisdagkväll:)

Presentation

Mitt namn är Sofie Holgersson och jag är 35 år. Här får du läsa om mig och mitt liv som mamma. Hur jag inte ger/gett upp. Utan blivit starkare :)
En kamp mot mig själv och min egna vilja! Där jag bestämmer.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards