sholgersson

Alla inlägg den 9 april 2014

Av Sofie Holgersson - 9 april 2014 21:35

Ännu en dag på min nya praktik har gått och det känns mycket bättre idag fått lite mera elevkontakt.

Här spendera jag mina dagar:)

Dagens ungdom kommer på många olika saker men en sak som jag inte fattar tigerbalsam under ögonen... röda, irriterade, brännande ändå måste man visa kompisarna att man är cool..

Det roligaste med dagen ha varit alla elever som har pratat med mig. Har haft super trevligt, toppen bra, alla stunder är inte lika trevliga det är en massa testandes men jag är glad att hag vågade testa nya banor.
Måste bara lära mig att röra lite på mig för kroppens skull stå eller sitta för mycket är inte skönt. Måste hitta min balans. Men det kommer mee tiden, nu slipper jag ju pendla långa sträckor.
Idag var man chaufför på vägen hem till tvillingarna ibland är det fördel med att känna någon som slutar samridigt då slipper man gå i regnet:)

Eftermiddagen har dotter och jag myst i mängder. Även lite pärlande gjorde vi min lilla boss mamna gör så, ne nyu gör du fel. Jag bestämmer. Skrattat på hög nivå.
Kröp ner i sängen för att se på grays och direkt kom någon liten som saknade pappa men mamma dög.
God natt imorgon och väntar bassängen sen praktik :)

Presentation

Mitt namn är Sofie Holgersson och jag är 35 år. Här får du läsa om mig och mitt liv som mamma. Hur jag inte ger/gett upp. Utan blivit starkare :)
En kamp mot mig själv och min egna vilja! Där jag bestämmer.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards