sholgersson

Alla inlägg den 27 augusti 2013

Av Sofie Holgersson - 27 augusti 2013 13:16

Har varit lite dålig på att blogga sista tiden.
Men liten uppdatering på vad som hänt denna veckan.

I tisdags hade jag möte med vården angående vad som kommer hända denna terminen och hur upplägget ser ut. Jag konstaterade att det kommer vara mycket med allt med rehab,träning och samtal. Det bästa var det att jag fick en bra kontakt med psykiatrin. Och det känns bra.
På torsdagen blev det en träff med sjukgymnasten en första träffen med kbt och läkaren. Och det ändrade min dag kan jag lätt säga. Känns bara så tråkigt att man under alla åren träffat fel läkare och nu hittar man en som vill kolla allt och undersöka saker man aldrig undersökt innan. Ibland är det som att lite tur på sin sida ha man. Men jag håller tummen väldigt hårt att jag kanske lyckats hitta rätt denna gången.

Fredagen blev det möte med fk och det gick faktiskt riktigt bra. De förstod vad jag går igenom och de håller med om att det skall gå lugnt fram.
Sen blev det bebis mys med Svante en bra stund. Moa njöt för hon fick mata,byta blöja och massor med mys:)

Helgen blev en hyfsat lugn helg fick ett extra barn samt en runda till kallingedsgarna blev det. Med ansiktsmålning av barn och hoppade samt godis regn. Gina och vi gick ner med ungarna men blev hämtade.
Blev jag som fick måla barnen.

Igår passade Moa upp på både mig och lina hon nyopererad i magen och jag sängliggandes. Så Moa hjälpte oss och gav oss massa mediciner med mera. Denna lille godingen.
På eftermiddagen blev det att bita ihop och sätta sig i rullstolen för Moa hade 4 års kontroll. Kontrollena gick bra och hon kunde både prata, se och dessutom hörde hon perfekt. Blev hem och bara vila sen för kroppen orkade inte mera.
Gubben låg ute och det innebar att jag och Moa bäddade ner oss tidigt.

Idag blir det tjejkväll med nybakat här hemma:)
Även Moa får besök av dagens 3åring Teo som kommer och busa lite:)
Ha en roligt trevlig tisdagskväll:)

Presentation

Mitt namn är Sofie Holgersson och jag är 35 år. Här får du läsa om mig och mitt liv som mamma. Hur jag inte ger/gett upp. Utan blivit starkare :)
En kamp mot mig själv och min egna vilja! Där jag bestämmer.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards