sholgersson

Alla inlägg den 16 augusti 2013

Av Sofie Holgersson - 16 augusti 2013 09:54

Jag var med och lämnade den lille fisen på dagis och det gick kanon. Sen fick jag åka och leta efter gubben som åkte med tankkortet på morgonen. En man. Med många tankar ibland kan bli så.
Hade hittat överdgragsbyxor på en loppissida så dem passade jag på att hämta. Sen blev det en svängt till Karlskrona. Kollade lite i affärerna för att fördriva lite tid och vidare till möte:(
På vägen hem blev det ett stopp på citygross för att komplitera lite till maten.
Hämtade lillfisen sen hem och göra maten. Blev kycklingwook med nudlar.

Min syster kom på middag. Sista gången man träffar henne innan hon rycker in i lumpen på måndag. Så Moa och passade på att busa med henne. Till och med en omgång klubb spelade vi. När Sanne gick hem så gick Moa oh la sig för klockan sprang iväg.
Jag satte mig och kollade lie på tv och broderna i min ensamhet för gubben har legat ute under natten så hör hemma var det tyst och lugnt.
Nu är det full fart för att bli klara för dagis och rehab. Har sovit jätte dåligt är jätte nervös på ett jobbigt sätt. Känns lite si sådär med en ny grupp på rehab med 10 damer. Kommer kanske bli toppen men jag tycker det känns blandat just nu. Men det är normalt att man är nervös i början. Det är ju som när man börjar skolan ibland.
Ha en trevlig fredag alla där ute.

Presentation

Mitt namn är Sofie Holgersson och jag är 35 år. Här får du läsa om mig och mitt liv som mamma. Hur jag inte ger/gett upp. Utan blivit starkare :)
En kamp mot mig själv och min egna vilja! Där jag bestämmer.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards