sholgersson

Alla inlägg den 21 april 2015

Av Sofie Holgersson - 21 april 2015 20:28

Idag har jag gjort något jag haft som mål i min träning ett tag och jag har fixat det med bravo. Jag är nu ett steg närmre blodomloppet och ännu ett mål nu börjar jag fundera vad jag skall unna mig när det målet oxå är nått har redan nu en sak som jag vet men det berättar jag när målet är nått :)

   

Jag kämpar på och jag är nöjd över hur långt min resa har tagit mig samt att jag faktist försöker att inte ge upp det är vikigt att fortsätta kämpa mot nya mål. Jag vill så mycket för att jag har kommit så långt och det känns toppen. Måste bara jobba på att jag inte vill känna mig så himla trött. Men idag peppar peppar ta i trä känner jag mig bara slö nu men kvällen är lång än så länge. 


Jag är grymt tacksam för vänner och familjen som finns runt om mig och ge mig glädje och stöttning i min egna kamp mot mig själv.

   


Jag har även hjälpt mannen att polera lite last bil bara för att jag är så himla snäll. Eller för att det för stunden har varit rogivande. Jag har även fixat med att grilla hambugare till hela familjen + athle jag måse vara en snäll kompis för nu kom kaffet serverat för kvällen. 

Så med denna snabbskrivinignen säger jag trevlig kväll på er.

Presentation

Mitt namn är Sofie Holgersson och jag är 35 år. Här får du läsa om mig och mitt liv som mamma. Hur jag inte ger/gett upp. Utan blivit starkare :)
En kamp mot mig själv och min egna vilja! Där jag bestämmer.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards