sholgersson

Alla inlägg den 4 april 2015

Av Sofie Holgersson - 4 april 2015 02:50

Skärtorsdagen började bra en tuff natt med många host anfall från stakars moa :( så vi blev hemma för att få chansen att vila upp oss. Passade på att baka bullar och förbereda lite fika till helgen :)

Kvällen kom svärmor hit och fikade med familjen även min älskade man kom hem efter 4 dagar i lastbilen så jobbigt att ha han borta så länge absolut när moa ej är hundra Heller energin i en annan bara försvann. Tur man har smink som kan dölja påsarna under ögonen när det är tufft :)
Långfredagen började med en riktigt trött familj ialla fall moa och jag hon sov lite längre jag passade på att halka mig ut för en morgon runda medans hon ändå sov. Sen blev det frallor till frukost ihop med athle.

Hjälpte min man att spola av lastbilen en sväng sedan målat däcktext synd bara att för mig tar det så lång tid nu mera drygt att kroppen protestera. Men jag har ju hela helgen på mig haha.
Fick veta atg svärmor stakaren brutit axlen lider emd henne som min goa unge säger farmor skall vara rädd om sig.
Krya på dig svärmor.

Blev lite krov grillning med goa vänner en paus i pollerandet och putsandet.

Kvällen avslutades med en grillning och Ahlgrensbilar pannakotta till alla :)

Sen somnade vist vi på soffan och vakade vid 2.. nu är man klar vaken..

Presentation

Mitt namn är Sofie Holgersson och jag är 35 år. Här får du läsa om mig och mitt liv som mamma. Hur jag inte ger/gett upp. Utan blivit starkare :)
En kamp mot mig själv och min egna vilja! Där jag bestämmer.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards