sholgersson

Alla inlägg den 28 september 2013

Av Sofie Holgersson - 28 september 2013 20:33

Idag har det bara varit en familje dag och vi har varit iväg en sväng. 

Jag gick upp och mutade famieljn med going frukost. Stekte ägg och bacon till manne och dottern och de uppsakttades av båda två rikigt mycket. Sen laddade jag mig med den nya laddaren som kom i veckan och det tog TID... Satt med den över 2,1/2 timme och det är lång tid om jag gämför med var den gamle tog. Små segt. Men men om jag skall jämföra så sitter jag helldre och ladda mig än att äta en massa medeciner till förbanelse. Är jätt glad att jag har fått den inopererad det är ett annart liv för mig.

  

När vi alla var klara blev det en sväng till Karlskorna och stan för en gång skull Daniel skulle in på Kell och Company för att handla någon sladd och laddare till datorn så han kan ha den med sig hela tiden. Jag passade på att stanna till på optiken för att ställa in ming glassögon som fick en smäll här förleden. Så jag fick nytt gummi mot näsan så skönt nu skaver dem inte längre. 

Jag och den lilla fisen började blí hungriga märks att jag börjat sköta det med maten på allvar. 

Blev en lunh i lyckeby på vägen hem ihop så mysigt.. Det är ju inte ofta vi gör något och bara är. 

 

Mor och dotter i samma stuk:)

 

När vi hade ätit sa min kropp stopp ganska mycket men jag är faktist nöjd för jag gick från bilen till kell och company förbi optiken och tillbaka. Känns skönt att jag lyckades men höften känns fortfarande jätte mycket det strålar fortfarande och i vissa lägen känns det som att läkaren har handen kvar på bäckenet där han tryckte. 

När vi kom hem försökte jag hjälpa till att tvätta bilen men det blev han som skrubbade den och jag med spolade av den. 

När vi spolade bilen klart så blev det ett snabb tur till öb och jag försökte köra och det gick sådär svårt att hitta en bra possition hela kroppen acceptera men känslan att köra är skönt.

Men ett steg i taget och allt tar tyvär tid.

Min syster skulle kommit men hon somnade tydligen på soffan tufft för henne som går igenom GMU. Tycker det är starkt jobbbat av henne. Men hon skulle försöka komma en sväng imorgon och säga hej. 

Jag hjälpte mannen att måla lite fälgar på lastbilssläpet ganska kul när man ser den stora skillandet. 

   

Moa och jag har även gått en liten sväng hon cyklade men idag lyssnade hon inte alls på sin mamma och lite arg blev amn jobbigt när jag inte kommer ifatt henne så fort som jag vill. 

Har även gjort mitt träningsprogram för beckenet jag har fått som MÅSTE göras varje dag.

Sen gick vi in och jag tror att jag slumrade till en sväng. Men Moa är fullt igång och dansar och har uppvisnign var nog dumt att ge henne chips framför tv men hoppas att hon somnar skönt snart. 

Hoppas ni alla får en skön lördag kväll.!


Presentation

Mitt namn är Sofie Holgersson och jag är 35 år. Här får du läsa om mig och mitt liv som mamma. Hur jag inte ger/gett upp. Utan blivit starkare :)
En kamp mot mig själv och min egna vilja! Där jag bestämmer.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards