sholgersson

Alla inlägg den 15 april 2013

Av Sofie Holgersson - 15 april 2013 18:10

Imorse var det dax igen för att gå upp tidigt och sen vidare till Kallinge flyg för att checka in. Idag hade npgon på miljöteknik haft kul och grävt av en kabel så det var strul vid in checkningen. Lider med SAS i Ronneby. Resan upp blev försenad pga att allt fick göras manuellt. Sen uppe i luften kom vi inte ner då tig det tid innan det fanns en lucka som gjorde att vi gick landa. Blev att små stressa till skycity för att hinna med tåget vidare till Uppsala men vi han;) blev super glad när sj damen fällde ut rampen och var hur trevlig som helst av alla våra 8 tur och retur resor var detta första gången. Hon skall ha en stjärna i kanten för att verkligen vara tillmötesgående mot kunderna!
Vi hade tur när vi kom fram till Uppsala hade vi tur att vi kunde checka in på hotellet så det var bara att vila en stund innan vi skulle till akademiska för en föreläsning!
Det var super intressant att vara på föreläsningen att höra om hur de forska om det och att höra att av 200 nyoperationer i Sverige så gör min läkare som gjort min 70 st av de och det tycker jag att det talar om hans intresse för att lära sig nytt och att hitta nya metoder. Vi var kring 80-100 personer med på föreläsningen! Och det var härligt att få träffa flera med en stimulator. Sen är det ju så att alla har den av olika anledningar. Nu har vi ätigt en mumsig sallad och sitter och kolla på tv i hotellrummet;) Blir att passa på att ta ett bad när den möjligheten finns;)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Mitt namn är Sofie Holgersson och jag är 35 år. Här får du läsa om mig och mitt liv som mamma. Hur jag inte ger/gett upp. Utan blivit starkare :)
En kamp mot mig själv och min egna vilja! Där jag bestämmer.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<<
April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards