sholgersson

Alla inlägg den 13 april 2013

Av Sofie Holgersson - 13 april 2013 20:41

Lekte med en app på telefonen! Så här många dagar är Daniel, jag och Moa!

Av Sofie Holgersson - 13 april 2013 20:22

Idag bestämde jag mig för att skap en ny blogg där jag inte längre är anonym. Jag har idag kämpar som bara den och städat hela vårat badrum i källaren har fått mycket hjälp av Moa och Daniel! Jag tog även fram färgen för att måla vitt runt fönstret så det inte ser halvfärdigt ut utan klart;) Tanken är att vi skall hitta köksskåp att sätta in till förvaring för det behövs har vi insätt! Så hoppas vi hitta några snart. Marie och Larsson kom en runda på lite kaffe så det blev en paus ifrån källaren en stund och tur väl hade vi även fika att bjuda på Moa och jag bakade kärleksmums för ett tag sen som legat i frysen. Så det blev lite fika sen ner och fortsätta en liten stund. Min kropp ville inte mera när jag väl satte mig ner mina ljumskar blev riktigt jävliga och Daniel fick bära mig in i sängen;( jag fick tyvärr ligga där inne och äta. Nu ligger heja familjen hos mig i sängen och myser till fångarna på fortet!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Mitt namn är Sofie Holgersson och jag är 35 år. Här får du läsa om mig och mitt liv som mamma. Hur jag inte ger/gett upp. Utan blivit starkare :)
En kamp mot mig själv och min egna vilja! Där jag bestämmer.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<<
April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards