sholgersson

Alla inlägg den 14 april 2013

Av Sofie Holgersson - 14 april 2013 20:15

Idag har varit en dålig dag mycket smärta men jag har suttigt i en stol ute i solen! Det resulterade att när jag kom in så hade jag fått färg i ansiktet. Inte fel håller det i sig med fint väder kan man snart börjar klä av dig lite!
Vi åkte en sväng till Marie och Larsson han behövde hjälp av Daniel med att fixa på sin mc:) Så nu har även Larsson börjat få vårkänslor. Tror han längtar tills första svängen jag vet en som längtar i alla fall!
Nu blir det att packa väskan och sen gå och lägga sig så man orkar upp i morgon.

Av Sofie Holgersson - 14 april 2013 11:22

Igår ville jag så mycket och med hjälp av Moa så städade jag hela våran tvättstuga det tog tid fy ja man märker dukigt av att man inte är så flixibel som man en gång var men det bliv bra i slutändan. Eller det beror på hur man ser det kanske man skall säga det är lite så med hur har man inte att göra så får man att göra. Vi insåg att vi måste måla golvet en gång till.. Men det blir ett projekt för Daniel i sommar när man kan ha öppet för den färgen luktar rikigt illa. Jag gav mig på att måla vitt runt fönstet kändes mycket finare när man blev klar men det måste göra en gång till men 16 timmar tills det går att måla över. Och idag blir det inte för min kropp fixar inte det. 

Blev sängliggandes från 17 och kom upp vid 9 i morse och det är inte många timmars sömn man har fått för när man har som ondast så ligger man vaken för det hugger. 

Idag sitter jag ute i en stol och njuter av vädret för det är helt underbart Moa leker och Daniel fixar lite med en tuttar som Larsson lämnade här igår så den sitter på plats och ja den hörs det har mina öron fått testa. Nu håller han på att sätta dit sina lampor på det nya släpet. Sist han skulle göra det var det så kallt att fingrana frös så idag passade det bättre tyckte han:)

Sen blir det att se till att packa ihop en väska för imorgon med tidigaste planet åker mamma och jag till uppsala igen. Men denna gången är det för ett roligare tillställning. Jag är uppbjuden dit till akademiska för att få gå på föreläsning ang min stimulator vi skall få veta lite vad som komma skall och hur forskingnen ser ut i framtiden det skall bli intresant. Så vi kommer hem på tisdag igen för hoppningsvis om inget annart händer skall jag nog tilllägga. Våra resor slutar aldrig lungt och hermoniskt.. VI har varit med om mycket under alla våra resor. 

Jag bara älsakr detta vädret så nu skall jag fortsätta att njuta en stund till. 

 


Bilden är tagen förra året i Uppsala:)


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Mitt namn är Sofie Holgersson och jag är 35 år. Här får du läsa om mig och mitt liv som mamma. Hur jag inte ger/gett upp. Utan blivit starkare :)
En kamp mot mig själv och min egna vilja! Där jag bestämmer.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<<
April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards