sholgersson

Alla inlägg den 6 oktober 2013

Av Sofie Holgersson - 6 oktober 2013 10:21

Igår när man vaknade hade jag lite små problem att ta mig upp kan sängen så pass att det var liggandes eller ståendes som gällde.

Jag försker bryta onda cirklar och inte  ligga kvar i sängen bara för att det är en dålig dag. 

Jag försökte sakta ta mig fram. 

När vi hade ätigt frukost så skrattade jag åt moa för hon ville äta godis efter frukosten men jag sa nej. Då säger ungen att hemma hos min farmor där får jag städa hela huset. 

En hel oimvändning. Ja sa till henne att hon får gärna städa här hemma med. 

 

vilket hon började med för fullt. 


Sen fick jag en sak att göra då svärmor med familj bjöd in sig på middag. 

Vi åkte till k-na en svän för att handla samt att lämna in mannens telefon. Den har gått lite sönder....


När vi kom hem började ajg förbereda maten.

 

Undrar vad det skall ätas här hemma. Jo TACOS.

 

Moa köpte en egen matta att ha under henens våningssäng. 


När ma har ont tar det tid att göra mart.. Tog näsan 2timmar att förbereda tacosen men gått var det och nu finns det även mat tills idag..


Svärmor fixade med sig efterrätt. Glass blev det så gått att äta lite sött. 

Moa var lite frisör här hemma åt Hasse det blev så bra

 

Tack för sällskapet. Hela familejn Petersson:)

 

Efter att svärmor och de åkte gick j´vi och la oss för min kropp orkade inte mera.. Hade så ont att jag knappt vet hur jag skulle göra..

Så idag är kryckorna framme för att avlasta ljumsken som gör jätte ont men nu blir det att hoppa ut i det fina vädret en stund och tanka D-vitamin. 


Ha en skön söndag det skall jag ha liggandes på soffan på våran altan. 







Presentation

Mitt namn är Sofie Holgersson och jag är 35 år. Här får du läsa om mig och mitt liv som mamma. Hur jag inte ger/gett upp. Utan blivit starkare :)
En kamp mot mig själv och min egna vilja! Där jag bestämmer.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards