sholgersson

Alla inlägg den 24 juli 2014

Av Sofie Holgersson - 24 juli 2014 19:08

Just nu försöker jag leva i nuet. Göra det jag vill för stunden och ta det som det kommer.
Jag har varit super glad denna veckan och bara omgiven av underbara vänner. ( då menar jag 99 % Lina m. Familj )
Måndagen blev det helt plötsligt att vi hamnade på aspan och badade med baren lina och jag och det bästa med badstranden är alla muskeler som kommer fram.. Som vi sa se men inte röra ;)
Sen hade jag klockrent tre par ballerina skor har jag lyckats fixa tusen tack.
Frun är nöjd.

Underbara barnen <3
Har verkligen hittat min bättre helf när gubben är på jobbet. Skönt att ventiler tankar och funderingar.

Blev hela familjen som kom hem och åt med oss när hennes man och min slutat jobba då:)
Tisdagen låg två fruar och mös i solen hemma pä altanen

Även ett bullbak blev det :)

Slängt ut en massor med saker på loppissidorna och lite har vi blivit av med :) så skönt att sakerna kommer till användning istället för att det skall ligga och bli fördärvat.

Igår blev det mollsjön med lina och barnen så mysigt. Till och med Daniel och athle tittade upp på stranden. Så mysigt att se Moa simma för fullt hon har blivit rikigt tuff hoppar från bryggan försöker dyka. Hon är även där hon inte bottnar det fixar väl ja säger hon godingen. Till och med lina svalkade av sig.
Idag blev det mollsjön igen med athle, Christer, Annah, Daniel & barnen. 3 timmar på stranden så skönt men kallare idag.

Nu planeras det för en helg på öland med familj och athle för lastbils utställning och sova i husvagnen. Bad i havet får det nog med bli. Moa skall träffa sin bästis som kör scania Erik. Hon packar för fullt tror hon skall flytta in på heltid i husvagen.
Nä nu får jag kolla lite vad vi skall packa ihop.
Ac inne är skönt så man kan gå i lugn och ro och packa.
Imorgon skall det laddas måste göra det inne när det är svalt för den stänger tydligen av sig vid temp på 40 grader av säkerhets skäl har jag fått veta därav lång laddnings tid. Blir även affären så vi kan ha lite mat med oss till ön.

Ha en bra helg :)

Presentation

Mitt namn är Sofie Holgersson och jag är 35 år. Här får du läsa om mig och mitt liv som mamma. Hur jag inte ger/gett upp. Utan blivit starkare :)
En kamp mot mig själv och min egna vilja! Där jag bestämmer.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards