sholgersson

Alla inlägg den 5 juli 2014

Av Sofie Holgersson - 5 juli 2014 11:58


Kan inte beskriva i ord hur stolt jag är över mig själv. Min resa är lång och många mål kvar att kunna uppnå men känslan att jag kan är så härlig. Ett av mina mål har varit art jag vill kunna känna mig självständig genom att kunna ta mig på egenhand utanför kommunen. Känna lite mer frihet att kunna köra själv. Tack vare att vi köpt ny bil i veckan är det enklare. Har lyckats idag att köra själv hela vägen till tingsryd utan att stanna. Även att det gjorde ont sista km men jag gjorde det. Det är jätte stort för mig. Som för ett år sedan åkte rullstol.. framsteg sker hela tiden men utan vilja och mycket träning hade jag inte varit där jag är idag.
Även tacksam att familjen har sådant förtroende för mig. Det värmer rikigt mycket.

Ett steg i taget så kommer jag nå dit jag vill tror jag. Gäller bara hitta en balans på livet. Men så många pusselbitar som fallit på plats än så länge :)

Så härligt att ha familjens stöd <3

Presentation

Mitt namn är Sofie Holgersson och jag är 35 år. Här får du läsa om mig och mitt liv som mamma. Hur jag inte ger/gett upp. Utan blivit starkare :)
En kamp mot mig själv och min egna vilja! Där jag bestämmer.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards