sholgersson

Alla inlägg under juni 2014

Av Sofie Holgersson - 8 juni 2014 00:18

En riktigt nöjd liten tjej slocknade snabbt när hon väl varvade ner:)
Dagen har varit att förbereda inför kalaset med aty duka långbord på altanen riktigt lyckat. Sen små fixade Moa och jag rabatten så jag är hel nöjd.

Min lilla sötnos som till och med ville ha lockat och färg i håret:)

Många fina presenter blev det mest fundersam var hon åt farmors får jag bara ha de i Göteborg om vi handla där?? Men när hon väl lyssnade så var der okej:)

Varit en trevlig dag med ömma fötter i mina nya skor

Så nu ropar sängen efter kroppen min för att ladda energi inför en dag i morgon med kalas för ett gäng kompisar samt gå på kompis kalas:) lite smyg firande från oss med då hennes pappa sticker i morgon och jobbar. Men vi skall mysa till fullo:)

Nu säger jag god natt och önskar alla en teevlig fortsättning på helgen!

Av Sofie Holgersson - 4 juni 2014 20:44

Idag fyller min älskade lilla syster 6år:)

Hoppas du fått en fin dag:)

Presentation

Mitt namn är Sofie Holgersson och jag är 35 år. Här får du läsa om mig och mitt liv som mamma. Hur jag inte ger/gett upp. Utan blivit starkare :)
En kamp mot mig själv och min egna vilja! Där jag bestämmer.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards