sholgersson

Alla inlägg den 11 juni 2014

Av Sofie Holgersson - 11 juni 2014 20:10

Idag började jag tidigt på jobbet för eleverna var bara där under förmiddagen sen var det klassens dag för de så då passade jag på att jobba när de var där:)
Har fått glädjas jätte mycket av en super go elev idag. Som jag har förstått att så när hon gick i 8:an var hon super stökig och sket i allt. Men fick hjälp av skolan och en assistent till hjälp detta har gjort att idga fick hon besked att hon har betyd i alla ämnen och inga streck alls all heder till dig tjejen:) att få skrattat med dig och lärt känna dig och din assistent dessa veckorna jag har varit på skolan har varit super trevlig. Nu är du redo för nästa steg ut i livet och gymnasiet väntar bakom hörnan för dig.
När jag fick glädjas med dessa underbara tjejer så kan jag säga att det förgyllde min dag till max.

Känns skönt att få vara en del av deras avslutning i morgon. Jag tillhör någon stans:)
Idag har min dag mest varit att trassla ut ettex antal ssådana berg...

Oj lite laddare. .
Även skådat åk 9 när de städat inne i caféet

Efter jobbet beslöt jag mig för en rask promenad i brunnsparken på 2,5km för jag tror inte på detta att jag skall ändra från och med på måndag exempel. Utan började igår äta var 3 timme även hållt det idag. Nöjd som den nu gäller det bara helt att följa det med. .. inget slarv utan ryck upp dig Sofie helt och hållet nu är det andra bananer som gäller för att både kroppen och hälsan skall orka med...

Detta var det man kom hem till.... manen råkade faktiskt köra över sin mobil.. och letade delar till reserv mobilen här hemma.. men efter att moa snabb som en vessla kollat så hittade hon det pappa letade efter och jag åkte på att städa upp..
Iband är man för snäll. .
Nu blir det en kopp te i soffan med mannen för imorgon kväll är vi borta på varsitt håll sen sticker han på fredag över helgen..Så vi har tjej helg här hemma.
Men innan dess så är det sköta maten i morogn och en promenad med..

Presentation

Mitt namn är Sofie Holgersson och jag är 35 år. Här får du läsa om mig och mitt liv som mamma. Hur jag inte ger/gett upp. Utan blivit starkare :)
En kamp mot mig själv och min egna vilja! Där jag bestämmer.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards