sholgersson

Alla inlägg den 29 maj 2016

Av Sofie Holgersson - 29 maj 2016 20:50

Veckan började med att jag blev ännu ett år äldre. Jag blev 28 i måndags var tar tiden vägen jag blev ett år äldre och jag firade mig på söndagen med mamma och mormor. Jag fick pengar blommor och en jättefin ljuslykta av dem. Tyvärr var det så att daniel började jobba på redan på söndagen så han var inte hemma under måndagen. Men min födelsedag firades med mMoa och Jessica kom en sväng på kvällen och vi åt lite god mat, det blev bakad potatis med skagenröra och tårta till efterrätt. Jag fick en jättefin rhodenbuske och en lunch på stan med min vän sådan gåva uppskattar jag jätte mycket.

Tyvärr har jag fått vara på vc då jag fått en kraftig infektion i fingret så en pencelinkur och ett besök på infektion för tömning av gegga.

Har grillat med mina vänner i fredags kväll.

Kalvingknatet 2016 deltog moa i. Hon var super duktig :) Tack vare stort deltagande från hennes klass så kom de på 4 plats och fick en dag på naturbruksgymnasium I hoby :) med hela klassen stort grattis alla goda barn.

Daniel och moa bjöd ut mig på thairesturang i går så himla mysigt att bara sitta där med min underbara familj. Mer sådant måste vi börja uppskatta. Idag har det varit mors dag och det börjades fira genom att moa & daniel fixade frallor även en jättefin blomma fick jag av dom.

Sedan var vi inbjudna på middag till svärmor men tyvärr var Daniel tvungen att börja jobba. Det blev bara moa ocj jag till svärmor på middag. Men gratis mat är aldrig fel. På in stannade vi hos min mamma och gav henne en blomma alltid lika kul att träffa syskonen. Mors dag för mig är inte bara mammornas dag utan jag tänker mer på Att jag tänker lite extra på att jag har fått äran att bli mamma det är tyvärr inte alla runt om som kan få barn men jag är lyckligt lottad och har fått en helt underbar liten tjej dom kallar mig för mamma.
Jag vill passa på att tacka alla inspirerande mammor runt om mig denna dagen är för er.

Presentation

Mitt namn är Sofie Holgersson och jag är 35 år. Här får du läsa om mig och mitt liv som mamma. Hur jag inte ger/gett upp. Utan blivit starkare :)
En kamp mot mig själv och min egna vilja! Där jag bestämmer.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards