sholgersson

Alla inlägg den 22 maj 2016

Av Sofie Holgersson - 22 maj 2016 22:31

Denna veckan började med en stor utmaning. Ännu ett år har gått och da att snöra på skona för ännu ett deltagande i blodomloppet i k-na. Detta år var även som förra ett helt lag anmält men en deltagare byttes ut. Samt att moa och sina farbröder /faster sprang lilla <3

Jag är så glad att jag fått en förtidig födelsedags present så nya läpaskorna var på så sköna dock somnade foten...

Även haft avslutning med minikören och den spenderas på leklandet.

Sen blev det vabbning och astma strul med min lilla fis.. tur att sjukhuset finns och att barnläkaren var helt underbar och dubblkollade moa för säkerhetsskull.

Blev att fixa altanen oxå när jag ändå var hemma.

Idag var mamma med familj och mormor och Janne här på lite fika.

Jag har fått träffa nästan hela familjen i veckan i antagen träning, blivit bjuden på lunch, bjudna på kalas, fått bjuda på fika.
Även mina nära och kära har jag fått mysa med <3 <3 <3
Jag skall nu säga god natt och hoppas att nästa vecka blir en bra vecka och nya utmaningar. Och mera träning, sköta kosten och framför allt komma tillbaka till rutinen igen med allt.

God natt på er!

Presentation

Mitt namn är Sofie Holgersson och jag är 35 år. Här får du läsa om mig och mitt liv som mamma. Hur jag inte ger/gett upp. Utan blivit starkare :)
En kamp mot mig själv och min egna vilja! Där jag bestämmer.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards