sholgersson

Alla inlägg den 26 februari 2015

Av Sofie Holgersson - 26 februari 2015 20:03

Ja nu blir det lite fin skysteringar som väntar under morgondagen i Uppsala så en resa dit väntar. Hoppas på fint väder så man kan passa på att få lite frisk luft och lyffsa omkring där under dagen.

Idag känner jag mig glad rent allmänt. Kroppen börjar komma igång efter en dålig start på veckan men ta tjuren i hornen och ut och gick en runda så här på kvällnignen för att inte vakna imorogn med tant varning :)
Har faktist till och med börjat plocka ihop pallar vi skall skicka till g-kås lite små häftigt :) jag har fått tänka om i arbetsställnignar idag och vissa rörelse gjorde det mera markerat i kroppen än andra men då skönt när man kommer på det själv. Sen har jag goa kollegor som ger värme och glädje av sin närvaro :)
Moa var hos tandläkaren idag och bara beröm på fina tänder :)
Den dök mamma och en del av syskonen upp och snodde en kopp kaffe med oss och lite bus med en snabbis :)
Ne nu blir det lite kvällsmat innan det blir sängen och sova sova sova för ny dag i morgon.

Presentation

Mitt namn är Sofie Holgersson och jag är 35 år. Här får du läsa om mig och mitt liv som mamma. Hur jag inte ger/gett upp. Utan blivit starkare :)
En kamp mot mig själv och min egna vilja! Där jag bestämmer.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards