sholgersson

Alla inlägg den 25 augusti 2014

Av Sofie Holgersson - 25 augusti 2014 19:11

Känslan när man känner sig välkommen på en arbetsplats är obeskrivligt. Att känna att jag har toppen kollegor samt underbara elever på en och samma gång.
Idag var första dagen för mig i nya uppehållsrummet som 8 och 9 renoverade förra veckan sådan skillnad.

Mycket trevligare de fick till och med sy gardiner. Nu väntas bara dynor till två bänkar sen har jag kommit på lite jag skall ta imorgon med en lärare.

Elevena är glada och bemöter man de med ett smile på läpparna får man ett tillbaka alltid lika kul :)
Känns så rätt med denna arbetsplatsen och när man känner uppskattning av att finnas där så känns det ännu mera rätt.
Tack för att ni ger mig chansen!

När jag slutade idag blev det massor med mys med Moa och glädjen blev total när mina kläder kom på på posten JIPPI

Börjat våga med lite mönster oxå.
Så himla glad.
Sakanar bara min man som ligger borta några nätter. Onsdag som det ser ur nu..

Huvudet är trött nu så blir film sen sova tidigt för att orkar med en ny dag imorgon.

Har även fått akupunktur idag mot migränen jag somande till 15 min med nålar överallt. . Opps Men så skönt.
Nästa ggr fredag för att det skall förebygga nya anfall lever pp hoppet i alla fall.

Hoppas nu får en trevlig måndag kväll.

Presentation

Mitt namn är Sofie Holgersson och jag är 35 år. Här får du läsa om mig och mitt liv som mamma. Hur jag inte ger/gett upp. Utan blivit starkare :)
En kamp mot mig själv och min egna vilja! Där jag bestämmer.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards