sholgersson

Alla inlägg den 2 augusti 2014

Av Sofie Holgersson - 2 augusti 2014 10:09

Vi har blivit uttagna att buzza BIG Kids learnersortiment!

Detta ser både Moa och jag fram emot :)

Vårat parket kom i torsdags och idag äntligen som Moa sa fick hon öppna förpackningarna och testa lite pennor. Utan att föklara så höll hon pennan som de visade på bilden och det tog ett par sek knappt det så hade pennan testats att skriva MOA med:)

Jag själv tycker den var smidig för henne att hålla i och inte så klumpig som jag först trodde den skulle vara.
Ett minus är att vi lyckas inte byta stift smidigt i stift pennan men skall be mannen kolla lite senare för att se om det kanske är så jävla att jag inte är så teknisk :)
En postiv sak är att det är tjockare stift som hon inte bryter av så enkelt. Samtidigt som det vara längre:)


www.bickids.com


Kan säga att stift penann kostat kring 19.90-29.90 finns på ica, coop eller likanade.
Den är värd de pengarna. 


Jag har blivit en Buzzador och genomför olika kampanjer just nu denna för BIC:s Learnersortiment.

Detta är riktigt roligt om jag får säga min mening:)

Presentation

Mitt namn är Sofie Holgersson och jag är 35 år. Här får du läsa om mig och mitt liv som mamma. Hur jag inte ger/gett upp. Utan blivit starkare :)
En kamp mot mig själv och min egna vilja! Där jag bestämmer.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards