sholgersson

Alla inlägg den 1 februari 2017

Av Sofie Holgersson - 1 februari 2017 20:49

Det har hänt massor den senaste tiden och det första är att jag håller på att ta reda på vem är jag och vad gillar jag .

Jag har lärt mig att jag är en stark tjej som ser bra ut.(man måste peppa sig själv lite)
Jag är en bra kompis, En bra mamma. 
Men framför allt jag är jag och jag gör det jag vill.. Jag följer min väg nu och ingen kan köra över mig jag skall bli starkare än jag någonsin varit innan. Jag behövde ha en ordentlig landning i backen till för att fatta själv. Jag behövde sitta kvar ett tag och hämta andan för att sen kunna få ut blodet i benen och börja resa mig upp igen. Denna gången skall jag resa mig lite saktare så hela jag är med på det. 
Men jag skall lära mig att veta vem jag är och vem jag vill vara. Ta mig som jag är eller skit i det för jag tänker inte ändra på den jag är. 

Jag är stark som person och den styrkan tänker jag rida på och kämpa vidare.


Presentation

Mitt namn är Sofie Holgersson och jag är 35 år. Här får du läsa om mig och mitt liv som mamma. Hur jag inte ger/gett upp. Utan blivit starkare :)
En kamp mot mig själv och min egna vilja! Där jag bestämmer.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards