sholgersson

Alla inlägg den 12 september 2015

Av Sofie Holgersson - 12 september 2015 23:44

Utan er är jag inget, utan er är jag inte hel! Så glad att just jag fått en helt underbar flick och inte nog med det så fick jag bli fru holgersson med.
Att vakna upp och inse att ni är mitt allt ni finns där i alla lägen.
Ni ger mig styrkan att fortsätta kämpa mot allt.
Jag älskar er av hela mitt hjärta

Efter en helg med familjen samlad och en weekend i göteborg så är man hemma nu och skall landa i sin säng igen. Har haft en rätt trevlig helg med motorsport, vänner m.m

Så efter resan hem är jag stel som en pinne och känner mig som Agda 95.
Men imorgon är det ny dag nya tag och träning står på morgon schemat.
God natt världen nu skall jag krypa ner med resterande av familjen och sova så skönt :)

Av Sofie Holgersson - 12 september 2015 00:25

Tycker att jag sovit hyfsat ett par nätter men allt stress på jobbet som är tar ut på huvudet alla bollar i luften..
Sen allt som sker hemma med allt som man vill få iordning med med mera. Jag jobbar mot min kropp och försöker få igång allt med träning för att må bra. Även börjat sakta men säkert ändra kosten med mera ännu mera. Så kroppen är helt färdig sen är det tufft när min omgivning inte helt hundra (känns det som) förstår att jag är trött ja jag har inget heltids jobb men med allt för att orka vara fru/mamma och klara av att hantera min kropp är mera än ett heltidsjobb... jag har tvåspöken som bråkar med varandra den ene vill lyssna på hur jag mår och känner gärna efter. Den andra är raka motsatsen den drar i latmasken i mig och försöker att inte lyssna på mig själv alls ibland. Jag vill mera än vad min kropp orkar med men hur förklarar man det för omgivningen när jag gärna själv göra det...... jag vill be om hjälp men ändå gör jag sakerna själv...

God natt världen

Presentation

Mitt namn är Sofie Holgersson och jag är 35 år. Här får du läsa om mig och mitt liv som mamma. Hur jag inte ger/gett upp. Utan blivit starkare :)
En kamp mot mig själv och min egna vilja! Där jag bestämmer.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards