sholgersson

Alla inlägg den 22 maj 2014

Av Sofie Holgersson - 22 maj 2014 10:22

Såhär dagen innan min födelsedag kan jag säga att fru holgersson för en gång skull ser fram emot att fylla år:)
Jag har till och med avancerat mig så pass att jag bjudit hem familjen för att fira mig med lite fika:)

Jag har kämpat på denna veckan vi har gjort i ordning köksbordet det blev rätt snyggt.

Mannen har börjat lite med altanen så fint och måste säga att jag är lite imponerad över hur duktig han är

Jag har fått en bra förtidig present det är attjag faktiskt är hemma ihop med min familj.

Snart blir det dagis för godingen som vatit och tagit prov. Sen jobb för mig. I eftermiddag blir det sola som står på schemat.
Ikväll senare kommer min syster på besök. Som moa länger efter moster sin.
Hoppas ni får en fin och bra dag!

Presentation

Mitt namn är Sofie Holgersson och jag är 35 år. Här får du läsa om mig och mitt liv som mamma. Hur jag inte ger/gett upp. Utan blivit starkare :)
En kamp mot mig själv och min egna vilja! Där jag bestämmer.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards