sholgersson

Alla inlägg den 3 november 2014

Av Sofie Holgersson - 3 november 2014 19:16

Idag började mitt nya tänk och det känns toppen. 

Jag känner mig nöjd med dagen rent allmänt.


Inget GODIS 

klarat
Äta frukost, lunch,mellanmål,middag, kvällsmat

klarat
Inga medeciner (blivit en några pga jag ej kunnat träna)

Klarat
Gå minst 20 min innan jobb

 
Gå minst 45 min efter jobb 

 
(gärna totalt 1timme 30 min)


Minst 10000 steg

 
Ligga i sängen till 21

Detta är klart jag fixar då mannen åkte precis så snart kan amn sätta på tv inne i sovrummet och rypa ner då är det med klarat. 

 

Klart att vara POSITIV och det känns toppen :)

 

Dagen rent allmänt har varit bra lite små trött i kroppen. Så skönt att vara tillbaka på jobbet och få känna sig delaktig igen. 

Sitter och fundera på morgondagens mål.

God natt på er. 

 

Av Sofie Holgersson - 3 november 2014 06:48

Äntligen jobbdag efter ett par dagar hemma och vabba och sjukdom.
Nu börjar vi november på annart sätt försöka sätta upp mål för dagen med allt från sov tid till vad man skall göra :)
Skrev mina mål precis men skall göra det åå kvällarna.

Måndagens mål 3/11

Inget GODIS
Äta frukost, lunch,mellanmål,middag, kvällsmat
Inga medeciner (blivit en några pga jag ej kunnat träna)
Gå minst 20 min innan jobb
Gå minst 45 min efter jobb
(gärna totalt 1timme 30 min)
Minst 10000 steg
Ligga i sängen till 21

Nu kör vi :)

Presentation

Mitt namn är Sofie Holgersson och jag är 35 år. Här får du läsa om mig och mitt liv som mamma. Hur jag inte ger/gett upp. Utan blivit starkare :)
En kamp mot mig själv och min egna vilja! Där jag bestämmer.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards