sholgersson

Alla inlägg den 23 oktober 2014

Av Sofie Holgersson - 23 oktober 2014 18:51

Jag har  varit dålig på att blogga den senaste tiden. 

Det är mycket som har hänt, bland annart har jag bytt praktikplats och befinner mig nu varje dag nere i Hoby på kolafabriken. Det är spännande men lite ensamt emellan åt men jag tror det är en vane sak när man har varit på en skolan med massor av elever runt en. 

Arbetsuppgifterna är lite variernade det är välidigt blandande. Men jag har träningsvärk i ryggen. använder delar av min kropp som inte brukas användas alls. Men det kommer med tiden på Torsdag kommer arbetsterapeften från arbetsförmedlingen komma och kolla hur jag arbeta för att ge mig flera råd och tips. 

Det skall bli skönt med lite tips och råd. 

Jag har redan fått beröm på 2 veckor att det märker skillnad på hur det var innan och hur det är nu när jag kommit dit och det är poitivit. Jag har märkt att för att orka bättre måste jag gå minst 20 minuterns promenad för att komma igång med kroppen det är jätte viktigt.

 

Jag går regel varje dag efter jobbet med för att kroppen skall komma i balans och får mera energi för att orka allt hemma. 


Helgen som varit har vi varit på oktoberfest och det var rikigt kul. Vi skrattade och åt rikgit gått. Fick till och med upp min kära man på  senen då han faktist fyllde år i torsdags så lite firande för han blev det oxå med hanns föräldrar. 

 

Jag är grymt stolt över mig själv kollade min träning app innan och insåg att det är bara 4 dagar än i oktober jag inte har registerade träning och det känns skönt. Jag är nöjdoch min svärmor med familj är så underbara de gav mig nya träningskläder för att de tyckte jag skulle ha de. Tårana var rikgit nära att rinna längs kinderna för de är så skönt att få en respons att någon märker skillnad och märker att jag är piggare. 

Svärmor och jag har varit ute och tränat ihop någora gånger och det är trevligt med sällskapet. 

Jag är så nöjd med var jag är påväg men nu är jag trött och skall smörja in min rygg med linement sen bädda ner mig och resten av familjen för det behövs. 

Kommer mera i helgen mera bilder med mera.

Presentation

Mitt namn är Sofie Holgersson och jag är 35 år. Här får du läsa om mig och mitt liv som mamma. Hur jag inte ger/gett upp. Utan blivit starkare :)
En kamp mot mig själv och min egna vilja! Där jag bestämmer.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards