sholgersson

Alla inlägg den 2 oktober 2014

Av Sofie Holgersson - 2 oktober 2014 18:45

Det är många år sedan nu du lämnade oss och gav oss alla ett stort hål imombords.

Så många gånger man tänker tänk om du hade varit här. 

Så mykc   et jag hade velat säga dig och så mycket jag vlle du skulle fått uppleva.

Du lämnade många bakom dig barn,syskon,syskonbarn, föräldrar vänner med mera. 

Vi alla ser dig genom dina underbara barn mina kusiner. Synd att du inte finns här och själv fått uppleva deras vuxna liv deras student m.m. 

Vad som hände denna dagen du lämnade oss kommer alltid vara ett stort frågetecken. 

Att man kan vakan upp fortfarande med mardrömmen om när man fick beskedet att du inte fanns mer är sjukt. Du kommer alltid ha en stor plats i mitt hjärta du var trots allt min gudfar/morbror. 

Hoppas du vakar över oss. 

Du kommer alltid vara en fin ängel i mina ögon :)

Med gråten i halsen så säger jag bara att jag saknar dig.


 



Presentation

Mitt namn är Sofie Holgersson och jag är 35 år. Här får du läsa om mig och mitt liv som mamma. Hur jag inte ger/gett upp. Utan blivit starkare :)
En kamp mot mig själv och min egna vilja! Där jag bestämmer.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards