sholgersson

Alla inlägg den 30 januari 2014

Av Sofie Holgersson - 30 januari 2014 19:23

Haft min lilla fis hemma för en masa mys och tanken var att vi skulle donar inne men vi har skitit totalt i det! Snöat för fullt ute med med hjälp av min syster har vi trotsat vädret och blivit barn igen!
Igår blev det lite små mys på förmiddagen sen bjöd min syster in sig på lunch! Därefter på med kläder och ut i snön. Tur jag lyckats få ihop raggsocka till Moa:)

En sväng till lännamohagen och pulka åkning för Moa och Sanne! Kan säga att jag hade duktig ont i magen av hur mycket man skrattade åt dem:)

Sen blev det promenad hem och dricka varm chockad och vispgrädde.

Daniel hämtade med mat på vägen hem vi fick i alla fall äta ihop innan det var dax för han och sticka och röja snö igen:)
Idag var det ingen vanlig dag för idag är det sannes födelsedag har vi fått höra:)

Vi började morgonen med att slänga ihop lite bullar och en paj till lunchen, sen kom Sanne igen för ännu en dag med snö bus och ännu mera skratt:) idag tog vi med oss lite kaffe och bullar för fika i skogen.

Blev även en kaffe ihop med Diana och barnen fick busa lite..
Nu säger fru i huset upp sig för jag har fått sådan migrän att jag tänker bädda ner mig och ser fram emot morgondagen med massage och sjukgymnastik samt fika/lunch med Lina:)

Presentation

Mitt namn är Sofie Holgersson och jag är 35 år. Här får du läsa om mig och mitt liv som mamma. Hur jag inte ger/gett upp. Utan blivit starkare :)
En kamp mot mig själv och min egna vilja! Där jag bestämmer.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards