sholgersson

Alla inlägg den 31 mars 2019

Av Sofie Holgersson - 31 mars 2019 23:31

.
Men dagarna bara springer iväg och livet är fullt igång. Jobbet på PT professional är fullt igång och ständigt är det nya utmaningar som väntar. Z-water är en väldigt stor grej och känns lite som ett bryggerier på lagret med egen tillverkning.
Familjen kämpa vidare med allt vad det innebär. I skrivande stund är mannen påväg en sväng Norrland med lastbilen. Medans jag tagga om och en vecka i Malmö väntar med cleaning factory mässa och hotellvistelse. Alltid lika kul med att få äran att åka på mässa och den omväxling det blir.
Varit på lite utbildningar inom BNI under månaden så spännande och så mycket att ta in.
Träningen och kosten är något jag kämpar med nu har jag minskat 5.5 cm totalt runt om kroppen. Kul med resultat. Och kroppen mår bättre av att röra sig. Måste bara acceptera vilodag också doc inte lika roligt.
Kommer lite bilder från här nedanför som visar hur mysigt vi haft det och hur våran vardag är.

du är mitt allt <3

två fina tjejer i mitt liv<3<3<3

ta hand om varandra <3

Presentation

Mitt namn är Sofie Holgersson och jag är 35 år. Här får du läsa om mig och mitt liv som mamma. Hur jag inte ger/gett upp. Utan blivit starkare :)
En kamp mot mig själv och min egna vilja! Där jag bestämmer.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards