sholgersson

Alla inlägg den 17 juli 2016

Av Sofie Holgersson - 17 juli 2016 11:12

I fredags var sista arbetsdagen på över 1 månad. Jag gick på semester så skönt att jobbat in massa ledighet man förtjänar. Kroppen behöver en paus och bara njuta av allt annat ett tag. Jag skall njut av att vara ledig och få tillbaka mina rutiner på heltid och sen bara njut av att vara mamma och ha ledigt ihop med min underbara tjej.
Det firade vi med att åka och köpa glass på vägen hem :)

Helgen började med massa lastbils fix med olika lastbilar det har fixats och trixat.
Målat däck, skruvat lampor städning m.m

Min fredag och första timmen ledigt började med att fixa naglarna sätta dit tippar och få långa naglar för det får jag inte ha när jag jobbar. Men nu kan jag ha det ha redan gjort olika naglar på två dagar. Alltid lika kul. Skall bara komma på något roligt att fixa på Jessica med.

Vi bara njöt igår av livet och fixade lite smått med bilen tills vi insåg att poolen bara var att tömma då den blivit grön?.. så tömde den nu är den rengjord och är påg att fyllas igen äntligen.

När Jessica kom igår fick jaghelt underbart fina blommor blir så glad.

Även grillning av diverse olika djur blev det så vi hamnade i matkoma de lux :)

Var ute och gick en massa uppe också både med moa och en kompis och en sväng själv.
Idag skall jag bara vara och ta det som allt kommer. Daniel sticker om en stund mot grannlandet och vi rymmer nog hemifrån en sväng tror jag!
Har hittat en adress där det finns lugn och ro och kaffe <3

Presentation

Mitt namn är Sofie Holgersson och jag är 35 år. Här får du läsa om mig och mitt liv som mamma. Hur jag inte ger/gett upp. Utan blivit starkare :)
En kamp mot mig själv och min egna vilja! Där jag bestämmer.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards