sholgersson

Alla inlägg den 19 mars 2016

Av Sofie Holgersson - 19 mars 2016 22:35

Vet inte var den kom ifrån men känns som ett stort brev på posten. Trots en tuff start i fredags och bråk med moa så kände jag en glädje inombords.
Jobbet var faktiskt kul att föra trots att vi rensade lagret bla. Men vilken skillnad det blev.
Kände mig så varm och tacksam och en sådan glädje strålade om mig.
Jag valde att ge min man lite fina rosor.
(Kanske en pik att jag inte får det allt för ofta) tycker färg kombon var toppen.

Även på mdd skorna och gå en runda för att mäta lite inför kommande träning. (Grannar jag är inte galen har bara lärt mig att bättre små rundor och kunna stanna hemma om man inte orkar sista biten än att helt plötsligt få ringa taxi för man tagit ut sig i för skott!

Lördagen har vi mys med fam Pettersson; )

Svävande burkar...

Fortsatt trevlig helg på er.
God natt världen!

Presentation

Mitt namn är Sofie Holgersson och jag är 35 år. Här får du läsa om mig och mitt liv som mamma. Hur jag inte ger/gett upp. Utan blivit starkare :)
En kamp mot mig själv och min egna vilja! Där jag bestämmer.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards