sholgersson

Alla inlägg den 13 mars 2016

Av Sofie Holgersson - 13 mars 2016 22:34

Jag har bestämt mig att detta med att slarva med träningen är allt annat än bra. Kroppen värker och hälsan känns skit. Varit en tid nu jag inte tränat av andra skäl men största att jag inte orkat.. men insåg ganska snabbt att även om orken inte är där för stundern så får jag mera energi av att träna och jag känner mig gladare och det underlätta.

Lika viktigt som tärningen är så måste man låta kroppen återhämta sig oxå.. men inte 7 dagar i veckan..
Men en stund ibland är så skönt.. och en kopp kaffe i solen har varit så avkopplande.

Igår blev det massa flickbus då moa fick faster på besök och dessa flickor blev påhälsade av hästar på gatan.

Njutit av massa sol och första ggr vi grillade kött i år.. så gott man bara åt och åt..

Även varit ute en del idaged gubben tvättat bilen och lastbilen

Att hjälpts åt att tvätta lastbilen var riktigt roligt <3

Nu är denna helgen över dags att sova för en ny vecka!

Presentation

Mitt namn är Sofie Holgersson och jag är 35 år. Här får du läsa om mig och mitt liv som mamma. Hur jag inte ger/gett upp. Utan blivit starkare :)
En kamp mot mig själv och min egna vilja! Där jag bestämmer.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards