sholgersson

Alla inlägg den 15 februari 2014

Av Sofie Holgersson - 15 februari 2014 19:42

Oj säger jag bara:)

Jag bara skriver i min blogg som ni säkert ha märkt det finns felstavningar med mera, men det bjuder jag på. Men idag tog jag nog hem priset, satt hos svärmor och skrev lite när vi hade fikat och mitt förra inlägg blev väldigt roligt men det rättar vi snabbt till med en fortsättning på det inlägget :)
Måste nog tänka mig för men det kan bli roligt det oxå ibland.. Svärmor störde mig denna gången men ett gått skatt fick man.

Middag hos svärmor och Daniel är så glad för hans bröder visar han hur han skall komma vidare i sitt lastbilsspel, så nu skulle han hem och lägga in fusket han oxå. Skulle jag skriva men blev inte riktigt så. Nu sitter mannen och svär och surar för han fattar inte hur han skall göra och det är så en annan sitter och skrattat:)
Hans små bröder har försökt visa honom hur han skall göra hela tiden när vi var hos svärmor till och med Skype har Daniel skaffat men när han sitter själv hemma nu fattar han inte:)
Så min lördagkväll bli roligt skall slappa i soffan med värmefilten och dricka ett STORT glas vatten starta filmen mammas pojkar och hoppas att den är bra:)
Så nu gör vi ett nytt försök med att önska alla en trevlig kväll:)

Av Sofie Holgersson - 15 februari 2014 18:40

Fortsättning följer på förgående inlägg:) missade tydligen en del...

Av Sofie Holgersson - 15 februari 2014 18:23

Efter en tid vecka är det lördag igen och för en gång skull kan jag säga att fy vad skönt med helg!
Jag jobbade tre dagar denna veckan och det var tufft men igår när det var fredag och man slutade jobba kändes det toppen:) jag tog helg lämnade mitt egna kontor för denna veckan. Denna veckan har jag suttit uppe på mitt kontor större delar av arbetstiden. Fått öre skäll av chefen på hur jag satt men på ett positivt sätt hon ville jag skulle vara rädd om mig. Tyvärr fick jag gå hem i onsdags för kroppen värkte så.. Som tur väl hade jag en mamma som kom och hämtade mig lite snällt:)
Man börjar komma in i arbetsuppgifterna nu och det snurra siffror i huvudet men fy vad kul det är att jobba.

Moa har varit hemma med mig två dagar för hennes moster har varit här och myst lite med henne. Till och med blivit servad av henne jag med. Hon gjorde mat till oss i torsdags.

Jag har haft en jätte dålig vecka haft så ont att jag till och med har tagit VB medecin och det är inget jag gör ofta. Sträckte min ljumske så det smällde till och jag föll ihop av smärta. Moa fixade med att rings hem sin pappa och de tog hand om mig bägge två. Med mycket vila, värme och kyla så tog det något dygn sen var vi på benen igen. Testade till och med att åka till jobbet för att testa tyvärr gick det inte helt som jag ville med jag gjorde det och det kändes bra:)

Moa och jag ha ritat lite testat lite nytt.

Moa och hennes pappa började med att spela ett lastbils spel såg så roligt ut:)

Fått en fin lykta av mannen så fin:)
Sen blev det en sväng till Karlskrona, dottern ville se var jag jobbade och det kändes bra att visa henne min arbetsplats:)
Även en sväng till Rosenbom och Moa blev rädd för gubben.

Middag hos svärmor och Daniel är så glad för hans bröder visar han hur han skall komma vidare.

Ha en trevlig helg på er!

Presentation

Mitt namn är Sofie Holgersson och jag är 35 år. Här får du läsa om mig och mitt liv som mamma. Hur jag inte ger/gett upp. Utan blivit starkare :)
En kamp mot mig själv och min egna vilja! Där jag bestämmer.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards