sholgersson

Alla inlägg den 3 februari 2014

Av Sofie Holgersson - 3 februari 2014 22:03

Jag var inne idag på min nya arbetsplats och fick ett eget kontor med mitt namn på dörren:) nycklar och kort som behövs! Har hälsar på runt en 50 pers känns det som och ändå kommer jag inte ihåg ett anda namn:) inte ens chefen som var med mig hela tidens namn är lite små vagt.. Fått äta lunch ihop med andra anställda och den känslan var helt gudomlig så lycklig jag var kan jag nog säga på jobbet finns det färsk frukt och kaffemaskiner X3 kan inte bli bättre för det är bara att ta synd bara att fika rummet är en våning upp... Men bu gäller det för fru Holgersson att lära sig hur man skall sitta/stå vid ett skrivbord lära sig vad det innebär med micro paus och att jag lyssnar på min kropp. Men nu är det full fart som gäller med måtta i alla fall.

Länga tills i morgon redan..

Presentation

Mitt namn är Sofie Holgersson och jag är 35 år. Här får du läsa om mig och mitt liv som mamma. Hur jag inte ger/gett upp. Utan blivit starkare :)
En kamp mot mig själv och min egna vilja! Där jag bestämmer.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards