sholgersson

Alla inlägg den 26 maj 2015

Av Sofie Holgersson - 26 maj 2015 06:53

Helgen som gått har jag blivit ett äldre jag fyllde år i lördags och det känndes bra.
Många fina saker fick man även att man bliv tant.
Regnstell, armband, blommor, ägg, tränings thaits, jacka, en badden baden stol m.m

Som ni märker älskar jag rosa :)
Så kul att vänner kommit hem bara för att säga grattis det uppskattas rikigt mycket <3
sen bar det kalas hos svärmor för mina svågrar som fyllde 16 & 18 inga små pojkar längre.
Svärmor bjöd på rikigt god mat och sen ricekripstårta med jordgubbar.
Mums.
Sen hamnade vi hos svärfar en sväng på vägen hem från svärmor.
Lite eurovision titades på och massa bus bland barnen inkluderat sveäfar då :)

Jag vae så grymt Nöjd klänningen som köptes till min systers bröllop för några år sen som aldrig användes har bara höngt i garderoben nu får jag på mig den igen

söndagen spenderades hemma husvagnen skulle test köras en sväng och sen blev det sola i massor.

Underhpllning när den är som bÄst. Även filma sig själv lilla ego ungen.

Igår var det grillning med dagis och vi tackade av fröknarna med två päronträd till hela dagis.

Hoppas ni får en fin tisdag :)

Presentation

Mitt namn är Sofie Holgersson och jag är 35 år. Här får du läsa om mig och mitt liv som mamma. Hur jag inte ger/gett upp. Utan blivit starkare :)
En kamp mot mig själv och min egna vilja! Där jag bestämmer.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards