sholgersson

Alla inlägg den 24 december 2015

Av Sofie Holgersson - 24 december 2015 08:22

Idag är det själva julafton och snön lyser med sin frånvaro vi får nöja oss med att familjen är tillsamans och må bra <3

Ett tag sen jag bloggade nu lite ändringar i livet som gör att det inte är pro 1 :)
Gått upp en timme på jobbet och testar och det fungera fint.. lite anda tänk i huvudet så går det galant. Måste planera lite kring livet för att det ska fungera bättre.

Moa och jag har gått på jul lov/semester så underbart skönt, granen är klädd sen ett par dagar och klapparna ligger under den. Varit och hälsat på morfar ned har hunnits med. Min syster är nere från stor staden. Min man är oxå hemma med oss och myser så det kan inte bli bättre.

Igår blev det bingolotto med Lina m.fam tyvärr ingen vinst för oss men Grattis Lina till nyårslotten :)

Ha en underbar jul där ute <3

Presentation

Mitt namn är Sofie Holgersson och jag är 35 år. Här får du läsa om mig och mitt liv som mamma. Hur jag inte ger/gett upp. Utan blivit starkare :)
En kamp mot mig själv och min egna vilja! Där jag bestämmer.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards