sholgersson

Alla inlägg den 7 februari 2021

Av Sofie Holgersson - 7 februari 2021 09:54

Mamma hjärtat smälter när man får frågan från Moa och en kompis om de får ha överraskning för sin kompis som fyllt år.
Flickorna gick allin på hög nivå.
De planerade i detaljer sen fick man rätta lite för dem när det handlar om vad man behövder.
Men de har pysslat planerat och skapat en kväll /dyng för sin kompis som blev grym.

Började med att jag fick åka och kidnappa henne. För info så hennes föräldrar har vetat vad som skall hända och vi har gjort det ihop. :)
Att hålla sig för skatt var inte lätt.
Hon hade fått instruktioner att hon skulle packa för Övernattning men viste inte var och vem.
Hon ringde min dotter och var jätte nervös och min unge lurade bort allt ännu mer att hon själv skulle iväg och den andra kompisen hade sagt att hon skulle på träning.
När vi väl fått in henne i bilen så vi lite omkring för att vila bort henne. Första kommentaren när jag vek vänster och inte höger var men detta hållet kan jag inte..

Hemma väntade flickorna med smällare och det blev påsar med presenter <3
Sen byttes det om till myskläder som var lika dana alla 3.

Massa olika att äta har det varit och så många skratt oäde har bjudit på.

Vi avslutade övernattningen med 2 timmar i pulkabacken sen däckade vi på soffan.

Kul att se min dotter när hon går all in för att göra nått och så nöjd och glad <3

Blir så stolt som mamma när man ser vad hon gjort.

Presentation

Mitt namn är Sofie Holgersson och jag är 35 år. Här får du läsa om mig och mitt liv som mamma. Hur jag inte ger/gett upp. Utan blivit starkare :)
En kamp mot mig själv och min egna vilja! Där jag bestämmer.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2021 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards