sholgersson

Direktlänk till inlägg 7 april 2020

Stolt säljare av Kärcher produkter!

Av Sofie Holgersson - 7 april 2020 22:05

Kärcher har varit i kontakt med våra kollegor ute i Europa, och på många ställen använder man en hetvattentvätt eller ångtvätt för att rengöra lastbilar.

En sak kollegorna i Frankrike nämnde var att man spolar av alla transportfordon med hetvatten på punkter där människor tar typ handtag, ?stroppar?, låsvred, dörrar och liknande.

Många stora logistikföretag har börjat göra det på lastbilar och släp redan utanför grindarna. Sedan åker transporten in, chauffören sitter kvar i hytten och personalen på terminalen/lagret lastar och lossar och sedan får lastbilen lämna området.

Vet att flera åkerier i Sverige redan tagit höjd för att förändra sitt sätt att arbeta, har själv pratat med ett åkeri som kör mycket livsmedelstransporter där det är extra viktigt att hålla smittspridningen i schack.

Det finns säker flera transporter som kan vara i riskzonen, och som vi sa igår, alla ytor som människor kommer i kontakt med är en potentiell smittorisk.

För mer info kontakta mig på sofie.holgersson@kpsyd.se

Ha en fin kväll!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie Holgersson - 11 december 2023 05:36

Det har hänt massor sen sist :) Det stoltaste är nog att Moa blivit gudmor till en liten Dio. Amanda och Mathias har fått en son i sommar och det är deras son Moa är gudmor till ...

Av Sofie Holgersson - 1 juli 2023 22:28

De sista dygnet har man läst mycket om barnet och mamman som omkom vider stenaline i veckan. Som mamma så får man en enorm sorg. Att någon skall behöva gå egonom detta är hemskt. För min dotter kommer jag göra allt och kämpa mot och med henne....

Av Sofie Holgersson - 24 juni 2023 11:54

För mig är det fullt ös hela tiden så kroppen hinner inte alltid med mina svänger. Att vara ensamstående och har en unge med all den viljan går inte alltid ihop. I söndags förra v drog hon dit med elsparken i 20 km i timmen som tur gick det bra...

Av Sofie Holgersson - 12 juni 2023 22:23

Tiden springer iväg och allt sker på en och samma gång

Av Sofie Holgersson - 4 april 2023 06:43

Jag har haft problem men astma och allergi under många år. Allergin har jag haft sen jag var yngre. Astman konstaterades i sambandet med att jag blev mamma. Tyvärr har även Moa fått ta del av båda delarna med både astma och allergi samt lite ti...

Presentation

Mitt namn är Sofie Holgersson och jag är 35 år. Här får du läsa om mig och mitt liv som mamma. Hur jag inte ger/gett upp. Utan blivit starkare :)
En kamp mot mig själv och min egna vilja! Där jag bestämmer.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2020 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards